Benvinguts al fòrum de Lagenetica.info! Accés per a moderadors

Avançat

PLEC NUCAL

18 December, 2007 01:42PM

Bones a tots,

Una consulta (perqué por més que llegeixo els vostres missatges i la informació de la web, no m'aclaro amb la següent consulta):

En la eco morfológica que em vaig fer quan estaba de 20 setmanes i mitja, em va sortir un plec nucal de 3,2mm. Me la vaig fer a la seguretat social, a on porto principalment el seguimient del meu embaràs. En la visita de la ginecóloga em va dir que tot estaba bé, per tant, no vaig consultar res sobre el plec nucal.

A la meva ciutat, hi ha un centre privat on realitzen ecos 3D-4D. Per provar, vam demanar hora per realizar una altre eco morfológica, per assegurar-nos dels resultats, i així, coneixiem el centre per decidir si més endavant pagàvem per la 3D. Varem fer aquesta eco morfológica en la privada quan estaba de 22 setmanes i mitja, dos setmanes més tard. I al arribar a casa i comprobar els
resultats, varem veure que en el camp de plec nucal indicaba 1,9mm.

Hi ha una diferència bestial en dos setmanes: de 3,2mm a 1,9mm. Potser és normal? Potser es varen equivocar en un dels dos llocs?

En cap dels dos llocs, tampoc ens van dir exactamente quant media els nostre nen (aixó sí que es podia veure clar, que era nen!), com quan era petit que et medeixen fins el coxis. Simplement diuen: com que estàs de tant, el nen deu medir aprox tant, per estadística. M'han explicat que es pot fer un càlcul del fémur multiplicat per 7. És cert?

Gracies per endavant per qualsevol aclaració.

Salutacions a tots!!
Assumpte El seu nom (no introdueixi dades personals) Vistes Publicat

PLEC NUCAL

LaiaF 801 18 December, 2007 01:42PM

Re: PLEC NUCAL

Dr.Jaume Antich 443 02 March, 2008 07:16AM