Benvinguts al fòrum de Lagenetica.info! Accés per a moderadors

Avançat

FIV amb Diagnostic Genetic Preimplantacional

28 August, 2007 11:00PM
La meva consulta és la següent: El meu marit té un problema genètic a l'esperma i després de 4 aborts de repetició ens van aconsellar una FIV amb Diagnostic Genetic Preimplantacional.
Després de tot el tractament vam aconseguir 15 òvuls sans que van fecundar tots 15. Una vegada fet el diagnòstic només 5 eren "normals" pels cromosomes estudiats. El passat 9 de juliol hem van implantar 2 embrions, la BETA hem va donar positiva i després de 2 díes de l'analitica vaig començar a tenir pèrdues, hem van recomenar repòs però les pèrdues no van parar fins al cap de 7 díes, després de 2 ecografíes hem diuen que tenía un "huevo huero". La meva ginecòloga hem fa una eco i hem diu que tinc les dues bosses dins del meu úter però estan buides. M'han practicat un legrat i ara ho intentarem de nou.
Però voldria saber si en les pèrdues primeres vaig perdre els embrions i es van quedar les bosses i si els embrions estàven analitzats, quin pot ser el motiu de que l'embaràs no hagi anat a terme.
Si necessiten més dades me les poden demanar, ja que necessito saber què ha pogut passar, tincs els ànims molt mermats.
Moltes gràcies per avançat. Monica
Assumpte El seu nom (no introdueixi dades personals) Vistes Publicat

FIV amb Diagnostic Genetic Preimplantacional

MONICA 1045 28 August, 2007 11:00PM

Re: FIV amb Diagnostic Genetic Preimplantacional

Dr.Jaume Antich 445 05 September, 2007 11:56AM

Re: FIV amb Diagnostic Genetic Preimplantacional

roser 635 09 January, 2009 07:24PM