Benvinguts al fòrum de Lagenetica.info! Accés per a moderadors

Avançat

Resultats diferents screening

11 June, 2011 12:44PM
Benvolguts,

Degut a la pèrdua d'un anterior embaràs culpa de l'amnio (una infecció, va ser molt mala sort i passa ràres vegades, en sóc conscient, però em va tocar) en aquest nou embaràs li dono mólta importància a l'screening per prendre la decisió i me l'he fet dues vegades doncs el primer estava justet, voldria la vostra interpretació en cuant a l'evolució que en 4 setmanes han tingut tant la PAPP-A i la beta HCG libre. Se que el risc és menor que el que em correspón per l'edat però voldria que m'indiquéssiu si l'evolució de les hormones és bona (en quant a descartar trisomies), i ja se que tota la responsabilitat és meva i la decisió també.

Si tot va be donaré a llum amb 38 anys.

Primer cribatge:
Estant de 8+3 setmanes em fan l'estracció de la sang (em vaig quedar parada perquè considerava que era molt aviat) i surten un valors:
PAPP-A 1,28 MoM
HCG libre 2,87 MoM

A les 13+1 em fan la ecografia i surt
TN 2
CRL 70
I.P.D.V 1,23 con velocidad en la contracción atrial positivo (això no se qué és...)
Hueso nasal presente
Cordó humbilical consta de tres vasos.

Risc combinat Trisomía 21: 1/429
Risc combinat Trissomía 18-13: 1/50000

Al día següent (estant de 13+2) torno a fer-me el bioquímic en un altre laboratori i el combinen amb les dades de l'ecografía del día anterior (13+1)

PAPP-A 0,88 MoM
HCG libre 1,27 MoM

Risc combinat Trisomía 21: 1/1348
Risc combinat Trissomía 18-13: 1/100000

Risc per edat 1/204.

L'evolució de les hormones en aquestes 4 setmanes ha estat normal????
En quant a la TN, és normal que doni 2 estant de 13+1 o hauria de ser menor??

Gràcies per tot i disculpeu que les preguntes siguin sempre les mateixes però suposo que totes les parelles en aquest moment que hem de prendre una decissió necessitem absorvir molta informació.

Afectuosament,
Martina
Assumpte El seu nom (no introdueixi dades personals) Vistes Publicat

Resultats diferents screening

Martina 970 11 June, 2011 12:44PM

Re: Resultats diferents screening

Dr.Jaume Antich 580 24 June, 2011 06:26PM