Benvinguts al fòrum de Lagenetica.info! Accés per a moderadors

Avançat

relació entre sintomes?

10 December, 2010 10:20PM
Hola!
Volia consultar un dubte que em preocupa bastant i que s'ha convertit en un obstacle alhora de tenir un altre fill.
Tinc un fill de cinc anys que té una perdua total d'audició en l'oïda dret, en l'esquerre té una audició normal. Li vem detectar quan tenia tres anys, li vem fer un drenatge pensant que igual era per mucositat però no va funcionar i les proves donen que es a causa del nervi auditiu que no funciona. El que desconeixem és si es congènit o no...però sospitem que si.
Tinc un segon fill que té tres anys i va nèixer amb un ull de cada color, un és d'un color marronos i l'altre un verdós-blavós, segons la llum que li vingui se li nota més o menys. Té una audició normal. No tenen cap sintoma més important.

Un dia mirant per internet vaig anar a parar a una pagina que parlava del ulls de colors diferents i deia que moltes vegades es degut a un sindrome genètic i em vaig espentar molt quan hi havia algun sindrome com el de walldenbourg que està relacionat la falta d'audició amb la de tenir els ulls de diferent color. A causa de la falta de pigmentació podia provocar aquestes alteracions.
En la familia del meu marit i la meva no coneixem cap cas de sordesa ni de ulls de cada color però si que el meu marit li van començar a sortir canes amb 20 anys (sintoma també del walldenbourg).
No se si tot és un cumul de casualitats, però el fet es que a vegades pensem amb la idea de tenir un tercer fill i jo tinc la por al cos que em tira molt enrere.
Em podrieu donar la vostra opinió.
Moltes gracies.
Assumpte El seu nom (no introdueixi dades personals) Vistes Publicat

relació entre sintomes?

montserrat 1017 10 December, 2010 10:20PM

Re: relació entre sintomes?

Dr.Jaume Antich 443 16 December, 2010 06:13PM

wGsxsBUhNNnDLUrZmK

Gokula 439 12 March, 2012 09:07PM

QJnocoDUNPcDBUhYK

Aisha 500 22 April, 2012 07:17PM

NhvpzTNVas

Hideyuki 442 02 June, 2012 01:36AM

kvpyRfcnbHjAYh

Maisa 601 04 June, 2012 05:21AM