Benvinguts al fòrum de Lagenetica.info! Accés per a moderadors

Avançat

Tres avortaments

20 April, 2009 02:05PM
Hola, bon dia.
D'aquí uns dies faré 32 anys. Entre els 30 i 31 (l'any passat), vaig voler quedar-me embaraçada, i m'hi vaig quedar, però no va anar be. Fins avui he tingut 3 avortaments, dos a les 8 - 10 setmanes de gestació van ser avortaments diferits i el tercer, aquest mes de gener, va ser provocat, ja que van veure que portava un fetus acrani.
Tant al meu marit com a mi mateixa ens han fet proves de cariotip i han sortit be, 46 XX i 46 XY.
Ara ens han donat l'etsus per tornar-ho intentar a partir de la següent menstruació, que serà aproximadament a principis de maig.
M'han receptat àcid fòlic ACFOL, amb la recomanació de prendre'l durant un mes abans de tornar intentar l'embaràs.
Com comprendreu, amb el meu historial estic molt preocupada a l'hora de tornar-me quedar embaraçada, ja que tres avortaments són molts! des del meu punt de vista.
Tots els ginecòlegs que m'han vist, m'han mencional el "factor mala sort" com a màxim responsable dels 3 avortaments, però jo em demano si no hi ha alguna cosa més que pugui fer o prendre, a part de l'ACFOL per poder incrementar l'èxit en un pròxim embaràs.
Hem comenten, també que com és edat i més embarassos, més probabilitats hi ha d'embaràs múltiple i aquí, a banda d'aquestes probabilitats s'hi afegeix que la meva àvia va tenir bessons (de dos òvuls). És certa aquests probabilitat? o són només "xafarderies"?.
Moltes gràcies,
Salutacions
Catalina.
Assumpte El seu nom (no introdueixi dades personals) Vistes Publicat

Tres avortaments

Catalina 1101 20 April, 2009 02:05PM

Re: Tres avortaments

Dr.Jaume Antich 576 24 April, 2009 06:04PM