Benvinguts al fòrum de Lagenetica.info! Accés per a moderadors

Avançat

DPG repetidament alterat tot i FISH esperma normal i canvi a òvuls de donant

29 July, 2010 09:43AM
Bon dia, som una parella de 40 (ell)i 37 (jo) anys amb infertilitat`semblava per factor tubàric, cariotiop,REM i hormonal normals.Vam fer la primera FIV-ICSI ( hiperestimulació severa) amb 35 anys, resultant 13 embrions amb 3 trasfers de criopreservats fallides. Entremig vaig tenir un embaràs espontani amb avort diferit que no es va biopsiar. Abans de 2ona FIV vam fer FISH d'esperma:normal. 2ona FIV:10 embrions i de la 1era transfer en fresc de 2 embrions tipus A, vaig quedar gestant d'un però va ser un nou abort diferit que vam biopsiar i era una trisomia 15. Davant això ens van proposar fer DPG dels 8 embrions restants: tots amb alteracions cromosòmiques. Van considerar que era de causa ovàrica i ens van dir que l'única opció era fer FIV amb donació d'ovuls. Després de pensar-ho molt vam decidir tirar-ho endavant i van sortir 8 embrions però DGP : 6 embrions alterats que ja no s'expliquen perquè. Pot ser que tot i FISH d'esperma normal hi hagi algun altre error cromosòmic o en la meiosi en l'esperma? què ens aconselleu?
moltíssimes gràcies!!
Assumpte El seu nom (no introdueixi dades personals) Vistes Publicat

DPG repetidament alterat tot i FISH esperma normal i canvi a òvuls de donant

Imma 1113 29 July, 2010 09:43AM

Re: DPG repetidament alterat tot i FISH esperma normal i canvi a òvuls de donant

Dr.Jaume Antich 461 31 July, 2010 06:47PM

Re: DPG repetidament alterat tot i FISH esperma normal i canvi a òvuls de donant

Imma 470 02 August, 2010 01:30PM

Re: DPG repetidament alterat tot i FISH esperma normal i canvi a òvuls de donant

Dr.Jaume Antich 463 03 August, 2010 12:15PM

Re: DPG repetidament alterat tot i FISH esperma normal i canvi a òvuls de donant

Imma 438 09 August, 2010 09:26AM

Re: DPG repetidament alterat tot i FISH esperma normal i canvi a òvuls de donant

Dr.Jaume Antich 597 10 August, 2010 05:10PM