Benvinguts al fòrum de Lagenetica.info! Accés per a moderadors

Avançat

OEWtPCZlWCv

12 March, 2012 01:13PM
Joan P. escrigue9:Benvolgut Pau,Dubto, usniatt-me en el context del debat, que fos un escalfament de boca com tu dius i ho atribueixo molt me9s a una utopitis , tedpica malaltia que patim els catalans quan parlem d'independe8ncia i que no e9s res me9s que un atac agut creat per la inflamacif3 de la gle0ndula utf2pica que la majoria de catalanets tenim des que naixem i provocada per l'abse8ncia de l'f2rgan nacional que limita les pujades inflamatf2ries d'aquesta gle0ndula quan s'adona que li falta l'f2rgan susdit. Sobre el tema dels resultats dels refere8ndums crec que la ONU te una directriu que marca que en la independe8ncia d'una nova nacif3 no s'hi pot oposar res si es fa amb totes les garanties democre0tiques (observadors de la ONU) i hi participen mes d'un 50% (un 50,01% suposo seria suficient)del cens amb uns resultats favorables a la independe8ncia superiors o iguals al 55%. Em sembla recordar quelcom aixed. Com podem veure no s'acosten de cap manera als resultats que el bon amic independentista demanava.Sobre quina relacif3 te amb el campetxano crec recordar que li he sentit dir, si la memf2ria no em falla, que el va servir durant un temps. Be9, aixf2 segurament ja t'ho aclarire0 ell. Amb el tema de simpaties o antipaties jo ja no m'hi poso, i suposo que els seus motius tindre0 per tenir tan bon concepte d'ell, com que jo no he tingut cap tracte personal amb sa campetxana majestat, li respecto la opinif3 i la meva valoracif3 si de cas aniria pel camed poledtic i no el personal.De totes maneres aquest cas el posava tan sols com un exemple de les bajanades que li pot fer arribar a dir a un home tan lletrat la nostra gle0ndula utf2pica al inflamar-se per manca de l'f2rgan nacional en qfcestif3, i que seria bo que tots en ff3ssim conscients no fos cas que aquest proce9s inflamatori fos el que ens impededs assolir la nostra llibertat com a poble.Una abrae7ada tambe9 per a tu i bona setmana santa!
Assumpte El seu nom (no introdueixi dades personals) Vistes Publicat

MUTACIONS

Mimosa florida 1204 18 August, 2010 01:23PM

Re: MUTACIONS

Dr.Jaume Antich 611 23 August, 2010 08:24PM

WepichGKnCFPmlUzIR

Mena 515 05 January, 2012 05:43AM

djUARRyMeycIfzUg

Kairii 652 31 December, 2012 09:09AM

OEWtPCZlWCv

Raju 562 12 March, 2012 01:13PM

SCXjBhHiJjCDMYn

Mark 508 15 March, 2012 04:45AM